torstai 7. huhtikuuta 2011

Bonnier plvelee melkin oikein

Eräs blogiemme vakiolukija lähetti kiinnostavaa meiliaineistoa Bonnierin "Homeenter"-klubilta. Muutin viestistä asiakkaan ja asiakaspalvelijan etunimet.
Hei, Assi

Kiitos viestistäsi.

tässä maksuun tarvittavat tiedot:

tilinumero 313130-1234567
summa  44.45  euroa
viitenumero  4321432143214321 eräpäivä  04.04.2011

summa 33.45€
viitenumero 1234123412341234 eräpäivä 11.04.2011

Molemalle laskulle on lähetetty jos kaski muistutuslaskua ja ilmoitin muistutuslaskujen summat ja eräpäivät.
Jatkuuko kyseinen jäsenyys tai,  lopetatte sen?


Ystävällisin terveisin Essi

Homeenter Finland Oy
PL 2140, FIN 00002 Helsinki
asiakaspalvelu
p.0106 34567
avoinna ma-pe 9-16

--Säilytä koko viesti vastatessasi meille!--
Viesti on sinänsä perusystävällinen, mutta myös täydellisen huolimaton, epämyyvä ja kömpelö. Harvoin näkee yhdessä virkkeessä kuutta lyönti- tai kirjoitusvirhettä.

Onko asialla ollut huono käännösohjelma vai onko asiakaspalvelija kirjoittanut humalassa?

3 kommenttia:

  1. Huolimattomalta ja kiireiseltä vaikuttaa. Joskus syynä voi tosin olla lukihäiriökin. Tämä näyttää kyllä enemmän huonolta käännösohjelmalta.

    Johanna Verho

    VastaaPoista
  2. Kiitos kommentista ja anteeksi hidas vastaus!

    Homeenterin ongelma saattaa tosiaan olla myös käännösohjelmassa. Tulos on joka tapauksessa surkea. :(

    VastaaPoista
  3. homeenter...äääää, miksei homeEnter...äää...sattuuuu...

    VastaaPoista

Kiitos aktiivisuudestasi!