Varaus tehtiin, ja myyjä lupasi, että liike joko soittaa tai tekstiviestittää asiakkaalle, kun kone on saapunut.
Kului yksi helteinen yö ja päivä, ja entistä uupuneempi kansalainen meni Giganttiin ja osti ilmastointilaitteen hyllystä.
Seuraavana päivänä kansalainen sai tekstiviestin Finderistä:
Hei.Teille on saapunut ilmastointilaite kodinkoneosastollemme. Varaus on voimassa 10.6 asti ja vapautetaan sen jälkeen myyntiin. Ilmoitattehan jos ette pääse noutamaan tuotetta.Tervetuloa. - Stockmann tapiola/Assi Asiakaspalvelija -Viesti Fonecta Finderista
Mitä teki kansalainen? Ei vaivautunut kaivamaan kyseisen liikkeen kodinkoneosaston puhelinnumeroa tai muuta yhteystietoa, jotta olisi voinut ilmoittaa ettei tarvitse laitetta.
Suomi kelli helteessä loppuviikon, mutta tuo monen havittelema laite kelli Stockmannin varastossa puuttuvan puhelinnumeron vuoksi.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti
Kiitos aktiivisuudestasi!