Sovimme sopimuksesta, mutta puhelun aikana pohdin ääneen, onkohan minulla vanhan nettioperaattorini kanssa jokin määräaikainen sopimus. Myyjän vastaus oli nopea:
Ei sulla todennäköisesti ole.Teimme sopimuksen ja sovimme toimitusajan. Seuraavaksi soitin vanhalle operaattorilleni Ainalle – ja olihan siellä määräaikainen sopimus voimassa. Se päättyy vasta puolen vuoden päästä.
Niinpä pirautin juuri äsken Elisalle ja selitin, että tilaus pitää perua. Toki kerroin myös syyn. Asiakaspalvelijan vastaus oli nopea:
Juu, perun sen nyt heti.Elisa on siis pahuksen vauhdikas, mutta molemmissa puheluissa vauhdikkuus toi myös haittoja. Ensimmäinen myyjä oletti, että minulla ei ole määräaikaista sopparia eikä jättänyt aikaa asian tarkistamiseen. Toinen asiakaspalvelija peruutti tilauksen, mutta hän ei kysynyt, voisiko sopparia vain siirtää. Kyllähän minä yhä haluan Elisan Viihteen, mutta voin hankkia sen vasta tammikuussa.
Nopea toiminta ei aina ole tuloksekasta toimintaa.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti
Kiitos aktiivisuudestasi!