Hei, AssiViesti on sinänsä perusystävällinen, mutta myös täydellisen huolimaton, epämyyvä ja kömpelö. Harvoin näkee yhdessä virkkeessä kuutta lyönti- tai kirjoitusvirhettä.
Kiitos viestistäsi.
tässä maksuun tarvittavat tiedot:
tilinumero 313130-1234567
summa 44.45 euroa
viitenumero 4321432143214321 eräpäivä 04.04.2011
summa 33.45€
viitenumero 1234123412341234 eräpäivä 11.04.2011
Molemalle laskulle on lähetetty jos kaski muistutuslaskua ja ilmoitin muistutuslaskujen summat ja eräpäivät.
Jatkuuko kyseinen jäsenyys tai, lopetatte sen?
Ystävällisin terveisin Essi
Homeenter Finland Oy
PL 2140, FIN 00002 Helsinki
asiakaspalvelu
p.0106 34567
avoinna ma-pe 9-16
--Säilytä koko viesti vastatessasi meille!--
Onko asialla ollut huono käännösohjelma vai onko asiakaspalvelija kirjoittanut humalassa?
Huolimattomalta ja kiireiseltä vaikuttaa. Joskus syynä voi tosin olla lukihäiriökin. Tämä näyttää kyllä enemmän huonolta käännösohjelmalta.
VastaaPoistaJohanna Verho
Kiitos kommentista ja anteeksi hidas vastaus!
VastaaPoistaHomeenterin ongelma saattaa tosiaan olla myös käännösohjelmassa. Tulos on joka tapauksessa surkea. :(
homeenter...äääää, miksei homeEnter...äää...sattuuuu...
VastaaPoista